Nový hráč na fastfoodovém trhu

Jasná strategie / Restaurace Popeyes budou vybaveny digitálními objednávkovými obrazovkami, mobilními objednávkami, stolním servisem a rozvozem.
Středa
07.12.2022
První pobočky by zde v příštím roce měl otevřít řetězec restaurací Popeyes. Do Česka vstupuje prostřednictvím master-franšízy.
 

Držitelem master-franšízové licence konceptu Popeyes pro Českou republiku a Polsko se stala platforma Rex Concepts CEE, která je součástí společnosti McWin. Zároveň je také vlastníkem master licence sítě Burger King, a to pro ČR, Polsko a Rumunsko. V příštích 10 letech plánuje v těchto zemích otevřít 600 restaurací těchto značek. Zda bude otevírání poboček striktně v rukou master-franšízanta nebo bude možné, aby si zájemci o podnikání pod touto značkou otevřeli třeba jen jednu pobočku, zatím není jasné.

„Jsme nadšeni, že můžeme pokračovat v posilování vedoucí pozice společnosti McWin v Evropě, kde vidíme významné příležitosti k růstu a začlenění silných prémiových značek do našeho rostoucího portfolia restaurací, jako jsou Burger King a Popeyes, které aktuálně čítají více jak 1300 poboček," komentoval Henry McGovern, spoluzakladatel společnosti McWin. Ten zároveň zakladatelem společnosti AmRest Holdings SE, jedné z předních evropských společností v oblasti stravovacích služeb, která se pod jeho vedením rozrostla na více než 2 300 restaurací ve 25 zemích s více než 55 tisíci zaměstnanci.

Značka Popeyes byla založena v New Orleans v roce 1972 a má více než 50letou historii a kulinářskou tradici. Svým zákazníkům nabízí menu v neworleanském stylu, které obsahuje pikantní kuřecí maso, kuřecí stehýnka, smažené krevety a další regionální produkty. V současné době má tento koncept více než 3 800 restaurací ve více jak 30 zemích světa. Nedávno značka úspěšně vstoupila na evropský trh ve Velké Británii, Rumunsku, Španělsku a Švýcarsku. Ambiciózní cesta expanze je součástí širší strategie, jejímž cílem je zvýšit přítomnost na klíčových trzích po celém světě a obsluhovat stále více hostů.


Silné zázemí / Restaurant Brands International Inc. patří mezi největší světové společnosti provozující fastfoodové restaurace s ročním obratem přes 35 miliard dolarů a více než 29 tisíci restauracemi ve 100 zemích.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015