Dobré recenze jsou nejlepší reklama
Jak byste přiblížil myšlenku svého podniku?
Nabídnout zákazníkům originální a velmi kvalitní sortiment, podpořený prvotřídním servisem. K tomu zároveň pružně reagovat na trh, který se neustále vyvíjí. V čem je to zajímavé pro potenciální franšízanty? Originální sortiment, minimální ztrátovost, rychlá návratnost vstupní investice, vynikající marže napříč sortimentem po celý rok je dlouhodobě velmi příjemný profit.
Jak franšízová spolupráce s vámi probíhá?
Buď nabízíme klasickou formu spolupráce nebo i individuálně, dle situace. Vždy se snažíme vymyslet co nejlepší možné řešení. Nedávno jsme například zrealizovali naši franšízovou pobočku v Thajsku, v jeho hlavním městě Bangkoku. Byli to lidé zcela bez zkušeností v našem oboru, ale nadšení a chuť se učit od nás. Po úspěšné realizaci a dokončení jejich provozovny, na které jsme se významně podíleli, jsme na místě proškolili jejich tým a nyní za sebou mají úspěšné první měsíce jejich činnosti.
Kde vidíte prostor pro další franšízy v Česku?
Obecně se dá říci, že kavárna se hodí do místa s minimálně 30 000 obyvateli, ale stejně tak může franšízant vědět o místě, kde je vysoká frekvence návštěvníků a dobrá možnost posezení chybí. Koncept je poměrně variabilní. Určitě jsou atraktivní místa u turistických cílů, jako jsou různé zámky, centra historických měst, nákupní centra a podobně. Může vyhovovat i někomu, kdo si pořídí food truck a podle sezóny se pohybuje na frekventovaných místech či trzích.
Musí mít franšízant pouze zboží od Chocafé?
Abychom se zaručili za to, že náš koncept bude funkční a rentabilní, je možné mít maximálně 5 až 10 % svého zboží, které však musí být dopředu schválené franšízorem.
Co vám přivádí nejvíce zákazníků?
Umístění kavárny, náš komplexní servis a originální sortiment. Zároveň po celou dobu sbíráme vynikající recenze na všech důležitých portálech gastronomie a sociálních sítích. Na tuto skvělou pověst může navázat i franšízant.
Jak si nyní stojíte ekonomicky?
Do začátku pandemie jsme každý rok rostli o zhruba 20 %. Oproti určitému poklesu za doby pandemie, krátce na to vystřídané obavami z války, kombinované s velkým zvyšováním cen ve všech oblastech, jsme v posledním kvartále vyrostli opět o více než 20 %. K tomu jsme letos od února zavedli i snídaně. Nejen díky nim to vypadá, že nadále budeme pokračovat v růstu.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Česká franšíza Chocafé dobyla Thajsko. V Bangkoku otevřela svou první franšízovou pobočku. Tuto možnost mají i podnikatelé u nás.
Loni ohlásilo zájem vstoupit na franšízový trh hned několik značek. Řada dalších pak začala s větší propagací franšízové nabídky.
Značka Chocafé zahájila rozvoj prostřednictvím franšíz. První však nebude v Česku, ale v dalekém Thajsku.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...