BforB organizuje networking / Na osobních doporučeních a kontaktech jde postavit úspěšný byznys. Know-how na pořádání těchto akcí dodá franšízor.
pondělí
08.04.2024
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
 

Formát propojování lidí z byznysu mimo oficiální kanceláře Business for Breakfast (BforB) pochází s Velké Británie a master-franšízorka Kamila Zárychtová s ním v České republice začala v roce 2009. V současné době pod nimi působí na 20 klubů a dalších 6 je v rukou franšízantů. Aktuální počet členů všech poboček, kteří se na snídaních setkávají, je zhruba 400. Ročně se odehraje kolem 400 klubových setkání a hodnota obchodu, která protekla kluby díky spolupracím a doporučením mezi členy se pohybuje až kolem 65 milionů korun českých ročně.

Smyslem franšízového konceptu Business for Breakfast je zakládání privátních podnikatelských klubů pro malé a střední podnikatele, díky kterým mohou členové získávat nové zakázky prostřednictvím doporučení. Ostatně nejlépe to vystihuje heslo značky „Děláme networking, který vám usnadní cestu k novým zákazníkům a obchodům.“

Členové tu nacházejí podporu ve svých projektech, mohou sdílet aktuální informace, získávat nové zkušenosti a inspiraci pro své podnikání. Často se tu také setkají s novými obchodními partnery či dodavateli. Setkání slouží také pro představení nových podnikatelských nápadů, inovativních služeb anebo při vstupu společnosti do konkrétního regionu. Tato setkání pomáhají budovat pozitivní atmosféru a posilují důvěryhodnost podnikatelů v regionu.

Zájemci o toto franšízové podnikání by měli být lidé, kteří mají zájem vytvářet moderní podnikatelské prostředí. Jejich úkolem je v místě, kde působí, vybudovat novou podnikatelskou kulturu, ve které jsou jeden pro druhého a společně si pomáhají v růstu byznysu.

Franšízant organizuje klubová setkání s dalšími místními podnikateli každé 2 týdny. Snaží se, aby členové klubu získali nové kontakty a zakázky díky doporučení.  Na začátku všech pravidelných setkání je jedna minuta vyhrazena pro představení každého člena i hosta. Součástí programů bývá i krátká podnikatelská přednáška, kterou si připravuje vždy jeden z členů klubu zhruba na deset minut. Podstatnou část aktivity tvoří networking, při kterém se navazují nové spolupráce. Prostory pro setkávání bývají různé – restaurace, kavárny, coworkingová centra. Proto franšízant nepotřebuje vlastní provozovnu a jeho investicí do podnikání je od 200 000 Kč na získání pětileté licence. 


Pravidlená setkávání klubu / Franšízant se stará o veškerou organizaci akce a napomáhá vytváření byznysu mezi členy.