Zelený zisk s franšízou
V současné době má koncept prodejen produktů z legálního konopí v tuzemsku jednu pobočku v Praze na Vinohradech. K ní během června přibude další v Dejvicích. Ambicí značky Cbweed je však rozšířit své zastoupení i do dalších regionů České republiky, a to prostřednictvím franšízantů. Po celé Evropské unii na jaře letošního roku 38 prodejen. Většina z nich se nachází v Itálii, mezi další státy, ve kterých mohou zákazníci provozovny Cbweed najít, kromě Česka patří Polsko, Estonsko, Lotyšsko, Španělsko nebo Portugalsko. Do konce letošního roku plánuje vedení konceptu mít v EU více jak 50 obchodů.
Do rozjezdu pobočky investuje franšízant 15 tisíc eur (cca 390 tisíc Kč). Tato částka pokryje kompletní vybavení a design prodejny, předání know-how včetně školení a první objednávku pro úplné naskladnění sortimentu. Smlouvu se svými franšízovými partnery franšízor uzavírá na čtyři roky. Návratnost investice se pro franšízanty Cbweed pohybuje od 1 do 3 let.
Franšíza jako jasná věc
Za vznikem značky Cbweed stojí nápad devíti kamarádů žijících v okolí italského města Forli z roku 2017, které spojovala láska ke konopí a jeho širokému množství možných využití. Slovo dalo slovo a vznikla tak společnost Cbweed, která se zabývá produkcí legálního konopí a jeho následným zpracováním v produkty, jako jsou CBD oleje, konopná kosmetika, CBD kapsle, konopné potraviny, nápoje a další. Dva měsíce od vzniku firmy otevřela dveře zákazníků první prodejna a není překvapením, že to bylo v již zmíněném Forli.
Již brzy bylo jasné, že dlouho nezůstane jen u jedné pobočky, bylo tedy třeba se připravit na postupný růst. „Hned na samém začátku jsme viděli, že lidé jsou naším projektem a celkovou myšlenkou unešeni. V tu chvíli jsem pochopil, že je správná chvíle dát do praxe vše, co jsem se naučil a vytvořit tak úspěšný franšízový koncept,“ říká CEO společnosti Cbweed Riccardo Ferrini, který má s franšízingem zkušenosti, které mu pomohly při tvorbě franšízového systému Cbweed. Ve svých 24 letech totiž vytvořil franšízový koncept zaměřený na prodej elektronických cigaret.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
„Největší poptávka o franšízové licence přichází z Prahy. Věřím, že na začátku roku 2022 rozšíříme síť v Česku i do dalších měst," říká Riccardo Ghibellini ze společnosti Cbweed.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem