Pestrobarevný byznys
V České republice jsou laky značky Semilac k dostání zatím jen prostřednictvím e-shopů, kamennou pobočku zde nenajdeme. Právě to chce vedení firmy společnosti Nespreta, která za značkou stojí, změnit. A to prostřednictvím franšízových partnerů, kteří by rozšířili obchody pro celé republice.
Na domácím polském trhu funguje v současné době více jak 110 prodejních míst, kde jsou hybridní laky k dostání. Zatím poslední bylo otevřeno v polském městě Opole v nákupním centru Solaris. Jedná se o obchod o velikosti 32 m2, kde si zákazníci mohou koupit nejen celou škálu kosmetiky a doplňků Semilac, mají však také příležitost využít služeb nehotových stylistů, konzultací vizážistů a nechat si udělat hybridní manikúru. Kromě kamenných obchodů nabízí zájemcům o licence franšíza Semilac také možnost zřízení prodejního ostrůvku v obchodních centrech.
Investice do otevření pobočky Semilac se pohybují okolo 630 tisíc Kč. Jak vedení sítě upozorňuje, výše vynaložených financí závisí mimo jiné na velikosti prostor, jejich stavu a nákladech spojených s jejich rekonstrukcí a vybavením dle standardů konceptu. Poskytovatel licence svým franšízantům pomáhá mimo jiné při výběru místa jejich budoucího podnikání a zároveň pomáhá při jednání s majitel nemovitostí. Je také přítomen při podpisu nájemní smlouvy.
Kromě toho franšízor poskytuje držitelům licence poradenství při náboru zaměstnanců, školí zaměstnance v prodejních a produktových dovednostech. Franšízanti se také mohou spolehnout na marketingovou podporu, např. v oblasti marketingových kampaní na sociálních sítích, propagačních materiálů tak, aby byli schopní realizovat regionální marketing. O ten centrální se stará poskytovatel licence.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Franšízanti Refan mohou svůj byznys rozjet v nákupním centru i mimo něj. Jaká investice na ně čeká?
Prodej parfémů Refan je příležitost pro rozjetí nového podnikání nebo k rozšíření nabídky toho již fungujícího. Jaké hledá značka franšízanty?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Máte rádi přesnost a pořádek v číslech? Právě to může být start vašeho nového franšízového podnikání se Synergy Stocktaking.