I Adidas chce blíž k lidem
Společnost Adidas představila novou chytrou mobilní aplikaci, která dokáže poznat zájmy zákazníka. Reagovat by měla umět díky personalizaci také například na narozeniny, zákazníky by měla informovat o novinkách v nabídce podle jejich velikosti, věku, oblíbené barvy a předchozího zájmu o zboží včetně například sociálních sítí, ale i třeba o aktuálních výsledcích sportovních utkání. Její součástí bude také chat pro zákaznické dotazy, kde bude okamžitě reagovat obsluha, a samozřejmě e-shop jako takový.
"S aplikací Adidas skutečně zlepšujeme služby zákazníkům a dáváme jim novou, osobní rovinu. V několika krocích mohou nyní učinit a poté sledovat objednávku přímo prostřednictvím aplikace, komunikovat se značkou a těžit z personalizovaného zpravodajství," uvedl vedoucí digitální sekce Adidas Joseph Godsey. Více než 60% provozu na platformách Adidas pro online nákupy pochází z mobilních zařízení a společnost očekává, že tento počet bude v následujících letech ještě podstatně vyšší.
Jen prvotřídní zboží a špičkové prodejní zážitky
Německý koncern Adidas má za cíl dosáhnout do roku 2020 ročního příjmu 4 miliardy eur, nová aplikace má být podle Godseye jedním z "klíčových pilířů" dalšího růstu. Společnost se současně hodlá zaměřit také více na své franšízové prodejny, kterým hodlá stanovit jednotná obchodní pravidla v rámci celé globální sítě, uvedl viceprezident pro franšízy Adidas Neelendra Singh. "Budeme nemilosrdní. Chceme si být jistí, že investujeme do lidí, kteří naopak chtějí investovat do nás," řekl Singh.
Již v roce 2013 vedení firmy přehodnotilo svůj přístup k franšízovým partnerům a oznámilo, že chce lépe kontrolovat výsledky a obchodní procesy svých 13 tisíc franšízových poboček po celém světě. I díky tomu bude mít dispozici neustále aktuální data o svých celkových prodejích a svých zákaznících. Vznikl proto speciální franšízový tým, který určuje standardy pro všechny franšízy Adidas po celém světě. Cílem bylo kromě jiného zamezit nedodržování přísných pravidel prodeje, a pomoci komunikovat značku jako výrobce a prodejce špičkových produktů.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem