Členská základna ČAF roste
Vzhledem k tomu, že síť splňuje podmínky České asociace franchisingu pro přijetí za řádného člena, rozšířila tak společnost Extéria právě tuto skupinu členů. V poslední době se jedná o druhý franšízový koncept, který do ČAF vstoupil. Tím doposud posledním byla fastfoodová síť Mr.Kebab ze Slovenska. Asociaci se tak zřejmě vyplácí změna strategie ve výpočtu členského poplatku, o které jsme již dříve informovali.
Společnost Extéria nabízí rady v oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany. Pomáhá tedy řešit firmám otázky z této oblasti, které dle zákona řešit musí. Pro rozvoj prostřednictvím franšízingu se značka rozhodla na základě zkušeností s vlastními pobočkami, které společnost otevřela v Olomouci a ve Zlíně.
„Tyto pobočky vedli zaměstnanci naší společnosti jako vedoucí poboček. I když měli motivační složku ke mzdě za dosažené výsledky, byly tyto pobočky velmi náročné z hlediska kontroly a také zřízení a jejich provoz byl finančně velmi nákladný. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli nabídnout licenci formou franšízového podnikání, a to pod značkou Extéria - poradenská kancelář BOZP a PO,“ popisuje situaci Miloslav Ramach, jednatel firmy Extéria.
Zástupci franchisového konceptu si dali za cíl rozšířit v letošním roce pobočky do všech krajů a tím pokrýt celou Českou republiku. „Franchisantům nabídneme veškeré školení, které se týká nejen BOZP a PO, ale také v obchodních dovednostech,“ připomíná Miloslav Ramach.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová obchodní síť Extéria Market se stará o BOZP, požární ochranu a další zákonné povinnosti klientů. Firmy, které je nemají splněné, jsou příležitostí k růstu na trhu.
„V nejbližších dvou letech chystáme otevřít až 10 nových franšízových poboček Extéria Market. Na řadě je i vstup na nový trh," prozrazuje zakladatel sítě Miloslav Ramach.
Franšízanti Extéria se nemusí obávat nedostatku práce, mají ji i díky legislativním pravidlům. Na jaké klienty cílí?
„Nároky na dodržování bezpečnosti práce a hygienických předpisů vlivem pandemie vzrostly. Franšízanti z toho těží,“ říká ředitelka sítě Extéria Market Lucie Šimíková.
Miroslav Beneš začal s franšízovým konceptem Extéria Market podnikat před necelým rokem. Co ho přivedlo k myšlence stát se franšízantem?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.